پارمیس پارمیس ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

پارمیس

بدون عنوان

پارمیس خانومی مامان یاد گرفته که برسش رو برداره و موهاش رو شونه کنه، کنترل تلویزیون رو هم می گیره سمت تلویزیون و یهو کانال عوض می کنه، هر وقت هم جایی گوشی تلفن می بینه می زاره دم گوشش و الو می کنه.... هر چیز هم که از رو زمین پیدا می کنه قبلا ها می زاشت تو دهنش الان می کنه تو بینیش گاهی اوقات هم تو گوشش یا چشمش ! تا در یخچال یا کابینت رو هم باز می کنیم می دوئه تا بره داخلش... در کشو ها رو هم باز می کنه و همه چیز رو می ریزه بیرون...خلاصه که حسابی مامانش رو درد سر می ده.
31 تير 1391

هورررررررررررررراااااااااااااااااااااا !

بالاخره پارمیس خانوم تصمیم گرفت تا بالاخره بالاخره در 12 ماهگی دندون در بیاره.... البته فعلا فقط دو تا نیش کوچولو اندازه 2 تا نقطه در اومده ... بابای پارمیس خیلی نگران بود و دیگه امیدش رو از دست داده بود که دخترش دندون در بیاره ولی پارمیس به خاطر باباش هم که شده تصمیم گرفت که دندون در بیاره ! شنبه 24 تیر ماه 1391 بود که وقتی می خواستم به دخملی گلی ناز دونم غذا بدم احساس کردم که قاشق به چیزی خورد و صدا داد و بعدش کلی ذوق کردم.  
31 تير 1391

پیوندمان مبارک!

امروز چهارمین سالگرد شروع زندگی مشترک مامان و بابای پارمیس کوچولو بود. حالا دیگه ما یه خانواده کوچولوی سه نفره هستیم و از اینکه در جشن چهارمین سالگرد ازدواجمان دختر کوچولویی بامزه و دوست داشتنی ای به نام پارمیس (که زندگیمان را بسیار گرم و پر شور و شادی کرده) داریم بسیار خوشحالیم.....   
10 تير 1391
1
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پارمیس می باشد